Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Foto TR Paasfoor Kortrijk 
Author Message
Magic Senior
Magic Senior

Pretparkcounter: 57
Achtbaancounter: 240
Post Foto TR Paasfoor Kortrijk
Zaterdagavond,ben ik samen met mijn vader Ingo,mijn peter Tristan,diens vriendin Katrien afgezakt naar de westhoek, om er de paasfoor onveilig te gaan maken met onze aanwezigheid aldaar. Sta me toe deze TR te beginnen met een kort raadseltje. "Wat is het verschil tussen mijne peter, en zijne digitale camera?" "Weet je het niet?"... "Er zit in geen van beide een geheugen in!". "Wat was er nu gebeurd?" "Tristan had zijne digitale camera wel bij, maar er stak geen geheugenkaartje in zijn toestel." "Gelukkig beschikt dat fototoestel ook over een wel is waar beperkt intern geheugen, zo doende kan ik toch nog enkele foto s van deze gezellige avond met de leden van Themepark Magic delen."

De eerte attractie die ik aandeed was een ouderwetse paardenmolen,nog eentje zoals ik ze het liefst heb, met echte paarden, Och wat hou ik toch van de geur die een paarden carrousel met zich teweeg brengt. Het paard noemde Gringo, een beetje zoals mijn vader dus, Ingo.

Image
Eventjes genieten van een hapje een drankje aan de Deca Dance.

Image
I have a golden ticket :-)
Image Image
[URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=523&i=kortrijkpaasfoor002gg2.jpg]Toen eventjes een gokje gaan wagen,Ik werd gelokt naar het kraan door de slogan"Hier ALTIJD prijs
Image[/URL]
Aanschuiven voor de Wild Mouse. Normaal moet mijn peter niets hebben van muisjes. Maar daar heeft hij blijkbaar. geen schrik van. "Als mijn vader mij eens zou lossen, kan ik een ritje gaan maken",...
[URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=523&i=kortrijkpaasfoor009co5.jpg]Image
[/URL] [URL=http://imageshack.us]Image
Nog een Roller Coaster,... ik presenteer u Roller Coaster.
[/URL] Image Image

"Vlug papa"Ik wil in de Eclipse!
Image Image
ImageImage

Katrien haar lievelingsattractie,... De speedflip.
Image Image

I take you High above te city!
Image

Ook heb ik attracties gedaan, die bedoeld zijn voor kinderen van mijn leeftijd 2jaar en half! Bha doe mij maar liever attracties zoals Speedflip, Eclips High Energy, Vortex, de rollercoaster,... Was ik maar zo groot als mijn peter :-(
Image Image
Image
Image

De attractie voor we kwamen,... De Vortex! Deze attractie vond ik supper spannend. Ingo en Tristan bleven veilig langs de zijlijn staan, om foto's te nemen.
Image Image Image

Zo, dat waren mijn foto's Dank aan mijn vader en peter om me te sponseren zodat ik van de attracties kon genieten. Dank aan peter Tristan voor het vervoer in zijn nieuwe auto. Dank aan Katrien voor het aangename vrouwelijk gezeldschap! Bedankt om mijn verslag te lezen.

Groetjes Sander

31 Mar 2008, 23:55
Profile
Magic Royalty
Magic Royalty

Pretparkcounter: 0
Achtbaancounter: 0
Bedankt voor de heel leuke TR Tristan! 8) Tis echt een lief kindje!

01 Apr 2008, 00:55
Profile WWW
Magic Royalty
Magic Royalty

Mooie foto's! Maar 'k vind het toch wel een rare compositie hebben, u foto's ;)

01 Apr 2008, 11:14
Profile
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ]