Nu zat mijne peter alleen in de cabine van de High Energy! Maar wacht maar tot ik groot ben,...
Kijk eens hoe hoog deze attractie gaat! In mijne tijd bestond dat allemaal nog niet,... Durf je te kijken? Zo hoog! Mijne peter vertelde me, toen hij terug veilig met zijn beide benen op de grond stond, dat je langs de ene kant, de luchthaven kon zien, en langs de andere kant, het atomium! Dit allemaal ondersteboven dan? denk ik dan.
IK kan al eens oefenen voor "Cars" De nieuwe attractie in de Disney studio's! Weet je dat mijn peter deze film 2X in de cinema gezien heeft?
Vroem! Kijk eens hoe hard ik ga! "The Pedal to the metal!" Dat is nogal eens wat anders dan onze Tristan zijne zielige Peugeot!
Er wordt gefluisterd dat ik een freak zou zijn, als het op pretparken en kermissen aankomt? Kijk eens hoe rustig ik bij dit alles blijf! Ik sta zeker niet te popelen om naar de volgende halsbrekende attractie te gaan! Was ik zo enthousiast voor de molen met levende paarden? Nee ik had het meer hier voor,...