Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Sanders foto TR Troostkermis (Vilvoorde) 
Author Message
Magic Senior
Magic Senior

Pretparkcounter: 57
Achtbaancounter: 240
Post Sanders foto TR Troostkermis (Vilvoorde)
Image Zaterdagavond rond een uur of 7 kreeg ik de kriebels

Image
Begon het hier te beven, dan moest ik weg naar 1 of andere discotheek,...(Kermis in dit geval)

Image
Ik besloot om mijn peter (Pretparkprutser) en mijn vader Ingo mee te nemen naar de Troostkermis, Vilvoorde kermis.Zie hier een foto van ons vrolijk trio.

Image De eerste attractie die ik aandeed, was de Disney parade! Ik ben zo geen supperfan van al die parades in Disney in Parijs, maar deze molen kon me des te meer boeien.

Image De X-treme! Daar ben ik spijtig genoeg nog net iets te klein voor! Mijne peter had net een paar ritjes Sledge Hammer in Bobbejaanland achter de rug, dus mijne peter had geen behoefte om nog maar eens te schommelen.

28 Apr 2007, 23:55
Profile
Magic Senior
Magic Senior

Nu zat mijne peter alleen in de cabine van de High Energy! Maar wacht maar tot ik groot ben,...

Image

Kijk eens hoe hoog deze attractie gaat! In mijne tijd bestond dat allemaal nog niet,... Durf je te kijken? Zo hoog! Mijne peter vertelde me, toen hij terug veilig met zijn beide benen op de grond stond, dat je langs de ene kant, de luchthaven kon zien, en langs de andere kant, het atomium! Dit allemaal ondersteboven dan? denk ik dan.

Image
IK kan al eens oefenen voor "Cars" De nieuwe attractie in de Disney studio's! Weet je dat mijn peter deze film 2X in de cinema gezien heeft?

Image

Vroem! Kijk eens hoe hard ik ga! "The Pedal to the metal!" Dat is nogal eens wat anders dan onze Tristan zijne zielige Peugeot!

Image

Er wordt gefluisterd dat ik een freak zou zijn, als het op pretparken en kermissen aankomt? Kijk eens hoe rustig ik bij dit alles blijf! Ik sta zeker niet te popelen om naar de volgende halsbrekende attractie te gaan! Was ik zo enthousiast voor de molen met levende paarden? Nee ik had het meer hier voor,...

29 Apr 2007, 00:03
Profile
Magic Senior
Magic Senior

De Breack Dance! Deze classieker is en blijft een "must do" op elke kermis! Spijtig dat mijn vader me moest wegtrekken van deze molen! Mijne Peter was gelukkig voor hem wel al groot en oud genoeg om van deze attractie te kunnen genieten.

Image

Deze foto spreekt voor zich! Geen verdere Commentaar. Mijn vader daarintegen,... :-)

Image

Het brabants trekpaard speelt een belangrijke rol in de geschiedenis van vilvoorde. En dan heb ik het voor alle duidelijkheid niet over onze ex-primier! Daardoor kon deze foto echt niet ontbreken in mijn TR over de vilvoordse kermis!

Image

De Troostkermis is eigenlijk opgesteld op 2 pleinen in het centrum van Vilvoorde! De meeste "grootvermaak" attracties kan men op rond het Roosevelt(laan) vinden, deze nostalgische draaimolen vind men echter op de "oude mark" terug.

Image
Romantisch sfeerbeeldje! "En ik zit hier men die 2 oude ... op de kermis!"

29 Apr 2007, 00:47
Profile
Magic Senior
Magic Senior

"Niemand, niemand weet dat ik Repelsteeltje heet" Maar iedereen zal wel geweten hebben dat Ingo de naam van mijn geliefde vader is.

Image

Bij dit plaatje wordt ik plots overvallen door een 80's gevoel. Showen op de botsauto's!Meisjes versieren! Heerlijk! Je weet wel wat ik bedoel?

Image

Meisjes in strooie rokjes :-) Heerlijk toch die vervroegde zomer! Wat moet een mens meer hebben? B&T

Image

Ik in de voetsporen van André (de vader van mijn moeder!) Bob de bouwer, niets van! Sander the farmer

Image

...Voor als het cultureel niveau in u gezin wat laag is? Dan ben je net op tijd, en aan het juiste adres! De Sander is hier met een man of 6

29 Apr 2007, 01:07
Profile
Magic Senior
Magic Senior

Tot slot nog enkele sfeerbeelden van de kermis
Image

Image
Merlijn de Tovenaar

Image

Image

Image

Zo dat was het dan. We hebben samen een leuke tijd beleefd op de kermis! Bedankt om de TR te lezen, en graag tot de volgende keer!

Sander

29 Apr 2007, 01:40
Profile
Magic Administrator
Magic Administrator

Pretparkcounter: 19
Achtbaancounter: 76
Hey Sander, Ingo en Tristan. Zo te zien hebben jullie een supertoffe avond op de kermis gehad. Bedankt voor de foto's en de bijpassende commentaar. Volgend weekend staat bij mij ook de kermis, maar die zal niet zo groot en sfeervol zijn als die in Vilvoorde. Toch zal ik mij wel amuseren :D

Image

29 Apr 2007, 14:20
Profile WWW
inderdaad prachtige foto's en een leuk tr, goed gedaan sander.

29 Apr 2007, 21:17
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ]