Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
En toen waren ze nog met twee... 
Author Message
Magic Administrator
Magic Administrator

Pretparkcounter: 19
Achtbaancounter: 76
Post En toen waren ze nog met twee...
Beste leden

Vanaf 26/04/09 zal Jimmy Van Dijck (Dark Vampire) niet meer behoren tot het Themeparkmagic Team. Dit wegens onaanvaardbaar gedrag ten opzichte van zowel het Team en de beheerder van de site, als alle leden van de site.
Ik heb er lang over zitten denken en wou het eerst niet zo ver laten komen, maar nu ik meer informatie heb bekomen, staat mijn besluit vast.
Jimmy, ik hoop dat je dit volwassen opneemt en zelf eens alles op een rijtje zet. We blijven uiteraard even goede vrienden ;)

Het Themeparkmagic Team bestaan nu nog uit 2 leden, wat meer als voldoende is. 1 van de 2 (Kevin Collier a.k.a. waliboy) staat in voor het forum. Hij is onze Huismoderator om het zo te zeggen. Ikzelf ben nog altijd beheerder van de site en probeer alles te doen om het jullie zo aangenaam mogelijk te maken. Ik blijf uiteraard bezig met het verbeteren en uitbreiden van de site.

Nog een prettig Themeparkmagic seizoen aan iedereen!

Met magische groeten

Het Themeparkmagic Team

Image

26 Apr 2009, 10:13
Profile WWW
Magic Royalty
Magic Royalty

Pretparkcounter: 29
Achtbaancounter: 91
Post Re: En toen waren ze nog met twee...
Amai, ik was verrast door dit nieuws! Nja, veel kan ik er niet over zeggen. 'k Hoop gewoon dat dit niet teveel verdere problemen met zich meebrengt.

01 May 2009, 10:56
Profile
Magic Administrator
Magic Administrator

Dimi wrote:
Amai, ik was verrast door dit nieuws! Nja, veel kan ik er niet over zeggen. 'k Hoop gewoon dat dit niet teveel verdere problemen met zich meebrengt.
Eerlijk gezegd hoop ik dit ook. Ik heb geen problemen met Jimmy want het is een fijne en goede kerel. Hij is gewoon zijn boekje tebuiten gegaan en heeft daarvoor zijn ontslag gekregen. Voor de rest heb ik echt geen problemen met Jimmy. Ik hoop dat Jimmy zijn fouten inziet en zijn ontslag volwassen opneemt.

Image

02 May 2009, 12:56
Profile WWW
Magic Royalty
Magic Royalty

Pretparkcounter: 0
Achtbaancounter: 0
Maar natuurlijk hoor Jelle. :) Ik heb ook genoten van mijn tijd hier in het team van de site, en we blijven nog steeds goede vrienden natuurlijk! 8)

11 May 2009, 10:24
Profile WWW
Magic Administrator
Magic Administrator

Dark Vampire wrote:
Maar natuurlijk hoor Jelle. :) Ik heb ook genoten van mijn tijd hier in het team van de site, en we blijven nog steeds goede vrienden natuurlijk! 8)
Ik ben blij dat je het zo opneemt, Jimmy. Ik was verplicht om het te doen (ik wou het natuurlijk niet doen, want je bent een vriend en zoiets doe je natuurlijk niet graag, een van je maten zo nieuws mededelen, maar ik was verplicht naar mezelf en alle leden van tpm toe). Je blijft voor mij dezelfde goede ouwe Jimmy als daarvoor en ik hoop dat we vandezomer in Engeland en in Scandinavie een goede tijd mogen beleven!!!

:D

Image

11 May 2009, 19:43
Profile WWW
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ]