[Meli] Reportages
Jullie zijn toch de Meli nog niet vergeten?
Om jullie geheugen terug op te frissen bied ik jullie 2 filmpjes aan
Waar is den tijd waar een pintje 40 frank kostte? Kennen jullie het Vliegend Tapijt, het Reuzenrad en de Monorail nog? Weten jullie nog dat er een sprookjesbos was?
Ik vind deze reportage echt zeer goed, er zitten enorm veel sfeerbeelden in en leuke informatie.
In het volgende filmpje wordt niet veel meer uitleg gegeven, maar worden er enkele prachtige sfeerbeelden van toen weergegeven. Echt de moeite waard! Hier zie je trouwens de oude achtbaan opstaan, wiens naam mij nu even ontglipt.
Man toch, das zo lang geleden al. Ik weet nog dat ik als ukkie van 8 jaar daar zo graag naartoe ging. Ik ben zelfs nog naar Meli Brussel geweest. Nostalgie ten top.
Ah ja Esteban, die achtbaan was de Jubilé. Weggehaald toen Meli Plopsaland werd omdat ze te "extreem" was voor kleinere kinderen.
30 Apr 2009, 20:47
Den Este
Magic Royalty
Re: [Meli] Reportages
fkl8 wrote:
Ah ja Esteban, die achtbaan was de Jubilé. Weggehaald toen Meli Plopsaland werd omdat ze te "extreem" was voor kleinere kinderen.
Volgens mij was hij toch al vroeger verdwenen hoor.
EDIT: Ik heb het even opgezocht, en je hebt gelijk. Dju, das raar. Toen ik in de Meli vroeger bezocht had, dan herinner ik mij deze achtbaan zeker niet.
EDIT: Ik heb het even opgezocht, en je hebt gelijk. Dju, das raar. Toen ik in de Meli vroeger bezocht had, dan herinner ik mij deze achtbaan zeker niet.
Twijfel nooit aan de wijsheid van de ouderen mijn zoon Jubilé was vroeger pas toegankelijk vanaf 1m30 dus daarom dat jij hem misschien nooit gedaan hebt. Ik heb hem nog kunnen doen in het laatste jaar dat ik naar de Meli geweest ben Ik spreek dan wel al over ongeveer 20 jaar geleden.
30 Apr 2009, 22:48
Den Este
Magic Royalty
Re: [Meli] Reportages
fkl8 wrote:
Den Este wrote:
fkl8 wrote:
Twijfel nooit aan de wijsheid van de ouderen mijn zoon Jubilé was vroeger pas toegankelijk vanaf 1m30 dus daarom dat jij hem misschien nooit gedaan hebt. Ik heb hem nog kunnen doen in het laatste jaar dat ik naar de Meli geweest ben Ik spreek dan wel al over ongeveer 20 jaar geleden.
Ik moest dan 8 jaar zijn geweest, dan was ik volgens mij wel groot genoeg. Raar dat ik mij daar niets van herinner
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum