Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2
[Walibi Belgium] Wat een K*tpark... 
Author Message
Magic Royalty
Magic Royalty

Pretparkcounter: 0
Achtbaancounter: 218
Post Re: [Walibi Belgium] Wat een K*tpark...
De grote moeilijkheid met Turbine is dat de contructeur niet meer bestaat en het dus moeilijk is om aan wisselstukken te komen of moeten ze al door een andere firma op maat laten maken wat veel geld kost. Afbreken ( een verhuis overleeft ie niet tenzij naar een schroothandelaar) is uiteindelijk de beste keuze en een soortgelijke coaster (cobra van conny land in Zwitserland) in de plaats zetten of een type dat ze in de benelux (of europa) nog niet hebben ( Vekoma heeft nog wel een paar ideeen).

22 Mar 2009, 13:52
Profile
Magic Royalty
Magic Royalty

Pretparkcounter: 29
Achtbaancounter: 91
Ik ben vorig seizoen zelfs geen enkele keer geweest in Walibi, en nu ik dit nieuws lees zal ik dit jaar ook niet veel afkomen denk ik. Zou echt zo spijtig zijn als deze baan verdwijnt uit het park. Straks komen hier misschien nog schulden bij door de "foute zet" met Vertigo en het vernieuwen van attracties zoals nu met Turbine. Nja... 'k Ben toch eens benieuwd hoe ze het er dit jaar vanaf zullen brengen. Ben benieuwd naar de bezoekersaantallen van de eerste weken.

27 Mar 2009, 17:49
Profile
Magic Royalty
Magic Royalty

Ondertussen staat het parkplannetje online van 2009, een in de dat plannetje zien we dat het gebouw van de Turbine er wel nog staat, maar de track is helemaal verdwenen :lol:
We kunnen ook zien dat de Go Karts verdwenen zijn, zoals we al wisten! ;) Wat nog opmerkelijk is, is dat de Octopuss er wel nog staat, gaat deze dan terug open in 2009, na een jaar stilgelegen te hebben?

Hier de link:
http://www.walibifriends.be/downloads/W ... u_parc.pdf

28 Mar 2009, 14:41
Profile
Magic Senior
Magic Senior

Pretparkcounter: 12
Achtbaancounter: 58
Het moest er ooit van komen, dat Turbine weg gaat. En zelf moesten ze hem houden is het een kwestie van tijd tot de sloop.

@ Den Este , kan je mij het nieuwe kaartje eens sturen via msn of een andere manier ? Mijn pc pop up namelijk dat die link "beschadigt" en "onmogelijk te repareren" is . :(

28 Mar 2009, 14:48
Profile
Magic Administrator
Magic Administrator

Pretparkcounter: 19
Achtbaancounter: 76
Ik heb nu toch mijn Golden Pass besteld. Waarom? Vooral de gratis toegang tot bijvoorbeeld Parc Astérix, trok me over de streep :D Een de prijs van 65 euro? Dat is toch ook niet veel hé

Image

04 Apr 2009, 19:24
Profile WWW
Magic Member
Magic Member

Pretparkcounter: 18
Achtbaancounter: 71
gisteren naar walibi geweest even mijn plus punten en minpunten

+zeer vriendelijk de medewerkers van walibi
+zo goed als alle effecten werkten bij COT(sommige zag ik zelf voor 1ste keer werken)

-een deel van de atracties ging pas open om 11.30
-meer dan de helft van de horeca zaken waren dicht
-volgens de ingang waren alle atracties open:maar kinderland,gold rivier adventure,inktvis,old timers zijn niet open gegaan.
-er was niet veel volk maar het laden en lossen van de trein bij de combra,weerwolf duurde echt te lang.

conclusie
nu walibi de turbine heeft gesloten heeft het park niet echt vele meer te bieden en zijn we rond 3 uur al richting uitgang gegaan.
alle geluk dak ik een golden pas heb want de inkom is echt het park niet waard :S

08 Apr 2009, 08:24
Profile
Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2