Welkom op de post van het eerste JSProduct park namelijk: Overworld II. JSProduct is een kleine groep van een vriend en ik, om elkaar te helpen en tips te geven. Ik bouw dit park wel alleen. Na erg vaak experimenteren met het spel, begon ik aan een nieuw park. Ik verzamelde lange tijd alle tips en commentaren om te zorgen voor een redelijk park. Ik ben zelf nog erg beginnend en heb weinig ervaring, en probeer uit commentaar dus steeds te leren. Overworld II heeft momenteel maar 1 themazone met 4 attractie's en een snackbar.
Vandaag zal Overworld II zijn deuren open 1 dag, als V.I.P. dag. Pers en de gelukkige winnaars mogen zich één dag uitleven op het eerste thema gedeelte en kregen een uitgebreide voorstelling wat nog komt. Ik ben o.a. bezig aan een 2de zone. Gelieve tips te geven en commentaar om te verbeten!, Ook dank aan Jon123 voor zijn opoffering van een halve dag om al mijn vragen te beantwoorden!

Welcome in
Tropica!
Tropica is de eerste zone, en blinkt uit met zijn overvloed aan planten , tropische sfeer en uiteindelijk zijn 4 ride's en snackbar. Het is een combinatie van een beetje verschillende thema's door elkaar.
De ride's:
Een Supersplash met de naam: Nemo.

Een Topple Tower met de naam: La Coco.

Een Freefall Tower met de naam: Piramide Plunder.

Een Achtbaan met de naam: Serpentia.
De foto's van het park in zijn momentele status

Graag tips en hints en commentaren om het beter maken!
Binnekort meer!
Even een stand van zaken 
Het park deet zijn V.I.P opening , en had maar liefst 500 gelukkige uitgenodigd waaronder pers die het nieuwe thema zone mochten bezoeken.

Het park maakte een promotie video voor de opening van Tropica zone voor het grote publiek, dit filmpje is te downloaden op:
http://rapidshare.com/files/214643502/T ... e.wmv.htmlOf op :
http://www.megaupload.com/?d=FY2U37Q0 
Een nieuwe logo doet zijn intrede. Gemaakt door Nick Seys

Het park kondigde op de V.I.P. dag enkele gedachten aan zo was er spraken van komende attractie's als:
-Enterprise
-Theekopjes
-Botsauto's
- En een nieuwe coaster
- Onbekend
Het nieuwe themazone waarover gesproken werdt zal een "kinder" zone zijn , of toch een zone met een attractie aanbod van vooral rustige attractie's.

Voor de volgende achtbaan , in de kinderzone , dachten we aan 2 keuzen. U kan kiezen wat u het beste vindt in de pol. Het is een junior baan of Wildmouse.

De nieuwe zone heeft een bosrijk thema.
Hierbij alle plannen voor de toekomst , hopelijk geen loze beloften , er wordt ook degelijk aan gewerkt!