Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
[RCT3] Overworld II 

Nieuwe Coaster:
Poll ended at 02 Apr 2009, 21:36
Wildmouse 100%  100%  [ 1 ]
Junior Coaster 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 1

[RCT3] Overworld II 
Author Message
Magic Senior
Magic Senior

Pretparkcounter: 12
Achtbaancounter: 58
Post [RCT3] Overworld II
:smt006

Welkom op de post van het eerste JSProduct park namelijk: Overworld II. JSProduct is een kleine groep van een vriend en ik, om elkaar te helpen en tips te geven. Ik bouw dit park wel alleen. Na erg vaak experimenteren met het spel, begon ik aan een nieuw park. Ik verzamelde lange tijd alle tips en commentaren om te zorgen voor een redelijk park. Ik ben zelf nog erg beginnend en heb weinig ervaring, en probeer uit commentaar dus steeds te leren. Overworld II heeft momenteel maar 1 themazone met 4 attractie's en een snackbar.

Vandaag zal Overworld II zijn deuren open 1 dag, als V.I.P. dag. Pers en de gelukkige winnaars mogen zich één dag uitleven op het eerste thema gedeelte en kregen een uitgebreide voorstelling wat nog komt. Ik ben o.a. bezig aan een 2de zone. Gelieve tips te geven en commentaar om te verbeten!, Ook dank aan Jon123 voor zijn opoffering van een halve dag om al mijn vragen te beantwoorden! :)

Welcome in Tropica!

Tropica is de eerste zone, en blinkt uit met zijn overvloed aan planten , tropische sfeer en uiteindelijk zijn 4 ride's en snackbar. Het is een combinatie van een beetje verschillende thema's door elkaar.

De ride's:

:arrow: Een Supersplash met de naam: Nemo.
:arrow: Een Topple Tower met de naam: La Coco.
:arrow: Een Freefall Tower met de naam: Piramide Plunder.
:arrow: Een Achtbaan met de naam: Serpentia.

De foto's van het park in zijn momentele status

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Graag tips en hints en commentaren om het beter maken!
Binnekort meer!

Even een stand van zaken

:arrow: Het park deet zijn V.I.P opening , en had maar liefst 500 gelukkige uitgenodigd waaronder pers die het nieuwe thema zone mochten bezoeken.

:arrow: Het park maakte een promotie video voor de opening van Tropica zone voor het grote publiek, dit filmpje is te downloaden op:

http://rapidshare.com/files/214643502/T ... e.wmv.html

Of op :

http://www.megaupload.com/?d=FY2U37Q0

:arrow: Een nieuwe logo doet zijn intrede. Gemaakt door Nick Seys
Image

:arrow: Het park kondigde op de V.I.P. dag enkele gedachten aan zo was er spraken van komende attractie's als:

-Enterprise
-Theekopjes
-Botsauto's
- En een nieuwe coaster
- Onbekend

Het nieuwe themazone waarover gesproken werdt zal een "kinder" zone zijn , of toch een zone met een attractie aanbod van vooral rustige attractie's.

:arrow: Voor de volgende achtbaan , in de kinderzone , dachten we aan 2 keuzen. U kan kiezen wat u het beste vindt in de pol. Het is een junior baan of Wildmouse.

:arrow: De nieuwe zone heeft een bosrijk thema.

Hierbij alle plannen voor de toekomst , hopelijk geen loze beloften , er wordt ook degelijk aan gewerkt!

28 Mar 2009, 14:27
Profile
Magic Senior
Magic Senior

Pretparkcounter: 12
Achtbaancounter: 58
Post Re: [RCT3] Overworld II
Dubbelpost om lange posts te vermijden.

--- Nieuw Gedeelte ---

Overworld II is ondertussen begonnen aan het nieuwe themagedeelte van het park. Zoals eerder al over gesproken , het bosrijke thema gedeelte. Deze zone heeft de naam: Woody Forrest. Sinds enkele dagen-weken is het park druk bezig met de thema zone te vormen.

De eerste attractie is geplaatst. Ookal zal Woody Forrest een kinderzone zijn, er zijn toch 2 thrill ridejes. Die niet te hevig zijn. De eerste van de 2 is geplaatst: De Enterprise. De 2de zal de rollercoaster zijn waarvoor jullie kunnen kiezen. Deze zorgen voor de bange momenten in de kinder zone.

Ook heeft deze zone 1 restaurant en 1 souveniershop met afhaal mogelijkheid voor broodjes. Zo kan je gaan eten in "Chéz Forrest". De zone is volledig nog aan het uitbreiden. Binnen enkele dagen verwachten we ook de levering van banken en lantaarn palen , die zeker nog een plaatsje zullen krijgen.

Een blik op de huidige toestand

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image