LANDEN VAN MIDGART - TERRA MAGICA
Goed nadert het grote uitpakken: nieuwe link te volgen is:
http://www.terramagica.eu/ hij zal straks geactiveerd worden en
het is van de ambtenaar.
Men werkt stevig niet op het terrein van het park maar op de website van Mazzoli, alle avonden aan dergelijk punt dat gisteren per
ongeval ik recht op twee video's heb gezien die het plastic van het park achteruitgaan. Ik heb ze kunnen bekijken 3x voor dat alle door
schermen gesloten worden - de elke tegenhanger 20 minuten meer of minder vervolgens paf! retour aan het hokje vertrek wordt verduisterd en
verbergd (er waren eveneens updates op de concepten en sommige anderen documenten).
Ik kan u zeggen dat ik sterk indruk gemaakt op door de théma die aan dergelijk punt dat voor mij wordt gepresenteerd, het zal zijn
ONMOGELIJK om het doel van maart 2009 (hetzelfde eind maart) voor openingsperiode te bereiken ofwel zal dat een gedeeltelijke opening
zijn.
Er was eveneens de echte video en niet die die als proef heeft gediend maar zij was niet activeerbaar
Het bezoek van het park zal in verband met een boeck in de geest "schriftelijke Tolkien" door de zoon Mazzoli mogelijk zijn
(David Simon) en die beschikbaar in boekhandel zal zijn, is het park de afspiegeling van de aldus vertelde geschiedenis en zal de rode
draad van verschillend "lands" zijn, er dus zal een sterke connectie zijn tussen deze. (Dit zal geven als het succes is aan teruggeeft een grote gelegenheid voor talrijke ontwikkelingen van producten in elk soort).
Van de kant van het bouwterrein, gaat alles goed (hum, hum), is het te zeggen men zenuwachtig maakt zich niet want alle dit gaat tot
het stationair draaien over. De leveringen van veelvoudige materialen volgen zichop en tenslotte werden de lijnen van Hoge Spanning die over het gebied vlogen verplaatst en de begraven en verschillende cabines zullen gevoed worden.
De pylonen die aldus op de bodem die ze doopt, van "horizontale Free Fall" worden gelegd door de italiaanse parkfans . Nieuwe structuren die volgens de
meester die ik avond gisteren heb kunnen zien, worden voor "Dark Rides" zijn bestemd in de bodem van het park opgericht.
Het definitieve plan van het park
Tot de volgende keer - bye van ROMA