Post new topic Reply to topic  [ 43 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Nieuw toppretpark wordt gebouwd in Italië 
Author Message
Magic Royalty
Magic Royalty

Pretparkcounter: 0
Achtbaancounter: 0

26 Nov 2007, 21:32
Profile WWW
Magic Royalty
Magic Royalty

Pretparkcounter: 29
Achtbaancounter: 91

26 Nov 2007, 22:27
Profile
Magic Administrator
Magic Administrator

Pretparkcounter: 19
Achtbaancounter: 76
De foto's zeggen nog niet veel over hoe het park zal zijn. Het is nog niet voor morgen, maar het neemt niet weg dat ik blij ben met een nieuw park in Italië. Bedankt voor de foto's.. ;)

Image

26 Nov 2007, 23:00
Profile WWW
Magic Rookie
Magic Rookie

De kleine broer van Terra Magica : Terra dei Giganti (Molfetta - Bari) : start van de werken

pictures :

http://www.parksmania.it/parco_news.php ... 0&nid=3135

12 Dec 2007, 19:24
Profile
Magic Moderator
Magic Moderator

De kleine broer van Terra Magica : Terra dei Giganti (Molfetta - Bari) : start van de werken

pictures :

http://www.parksmania.it/parco_news.php ... 0&nid=3135

Erg knappe update...
Als je wil mag je voor dit park een nieuw topic openen... 8)
Bedankt om hier steeds jouw intressante update's te posten....!

13 Dec 2007, 20:10
Profile
Magic Rookie
Magic Rookie

Erg knappe update...
Als je wil mag je voor dit park een nieuw topic openen... 8)
Bedankt om hier steeds jouw intressante update's te posten....!

12/12/07

Magodioz (OZLAB STUDIO) heeft de volgende publicatie van "masterplans" van TERRA MAGICA en TERRA DEI GIGANTI
aangekondigd.

Voor Valmontone (Terra Magica) volgens Magoz is het een zeer mooie implementatie, planime ertekenend ten opzichte van de brochure van 2005, maar de thema's in hun substantie werden niet gewijzigd

13/12/07

O.K. Van Alfa Park is op handen zijnd en Parksmania is bereid om alles uit te geven.

Het leidende thema van Terra Magica is zeer nabij aan de "Heren van de Ringen" en niet meer een "alien beschaving" zoals in het begin - het geheel van het gebied zou zich als een geschiedenis bezoeken.
De dimensie van het park voor zijn opening is een (aldus dat de zone parkeerterrein) ten opzichte van artworks met 2005 (van 65 aan 50ha) verminderd maar de meerderheid van de werelden werd aldus bevestigd dat de majestueuze toegang (alleen de wereld van de dieren zou uitgesteld worden tot later evenals "water rimpelt" die zich er bevond.

Sorry voor mijn Nederland, ik probeer mijn best doen.
Ciao Diego from Roma

14 Dec 2007, 18:54
Profile
Magic Rookie
Magic Rookie

D.w.z is er, het is vertrokken, de rekrutering van de 1400 personen gaat en alsmede hun opleiding begonnen met. De opening van het park
wordt voor maart 2009 bepaald. De grote ruzie zal in Italië tussen Gardaland en zijn toekomstige uitbreidingen, Mirabilandia (met
zijn Megacoaster) en nieuwe Terra Magica, Terra dei Giganti, Mediapolis, en het dubbele park CineCitta World-Vetus Roma uitbreken

Voor video wat aantrekkingen ziehier geheel van presentatie die erg onlangs heeft plaatsgevonden.
Dit video is niet de verwezenlijkte laatste (en definitief), maar een bemiddelaar.
Zij dateert een goed 2007 maar een ander meer dichtbij werd uitgewerkt van wat ons werkelijk zal voorgesteld worden.
De opening van het park zou in maart 2009 zijn maar ik zou eerder spreken over soft opening want het lijkt weinig waarschijnlijk dat
de implementatie van 65ha in zijn geheel aan het punt van standpunt van timing kan ontstaan. Men is reeds vrij geduldig tot hier dan
enkele tijd van meer zal niet ons zenuwachtig maken geweest. Mazzoli had me het in 2007 bevestigd dat de oppervlakte zo uitgebreid dat het tijd is duurt om alles in plaats te zetten.

Het hoofdthema van het gebied is goed in de geest van Tolkien (de naam van het park zal Mitgart Terramagica zijn) de aarde van het midden - de geruchten in coulisse spreken over een belangrijke vereniging die de inspiratie aan "de Heren van de Ringen" niet alleen maar zijn omzetting ambtenaar zou toelaten.
Het bezoek van het park zal een echte geschiedenis te ontdekken en om met documenten en boeken aan de steun te doorlopen zijn die door de ontwerpers wordt ontwikkeld.
Het is waarschijnlijk een van de redenen dat lhet park werd herzien en van de achterstand op zijn ontwikkeling (N.B. eveneens door de fout van fouten begaan op het voor-bouwterrein en zijn grondslagen maar chut..) genomen

Het is in het Italiaan.

http://www.valeriomazzoli.it/videos.html

Een infos in het Engels op de benadering van park.
http://www.valeriomazzoli.it/news.html
Ik heb me in contact met Mazzoli overhandigd, ik hoop een nieuws in weinig tijd te hebben.

01 Feb 2008, 18:52
Profile
Magic Royalty
Magic Royalty

Quote:
Sorry voor mijn Nederland, ik probeer mijn best doen.
Ciao Diego from Roma

Geen excuses hoor, je nederlands is heel goed! ;)
Hartelijk dank voor de info Diego!

02 Feb 2008, 00:33
Profile WWW
Magic Rookie
Magic Rookie

Image

Goed nadert het grote uitpakken: nieuwe link te volgen is: http://www.terramagica.eu/ hij zal straks geactiveerd worden en
het is van de ambtenaar.

Men werkt stevig niet op het terrein van het park maar op de website van Mazzoli, alle avonden aan dergelijk punt dat gisteren per
ongeval ik recht op twee video's heb gezien die het plastic van het park achteruitgaan. Ik heb ze kunnen bekijken 3x voor dat alle door
schermen gesloten worden - de elke tegenhanger 20 minuten meer of minder vervolgens paf! retour aan het hokje vertrek wordt verduisterd en
verbergd (er waren eveneens updates op de concepten en sommige anderen documenten).
Ik kan u zeggen dat ik sterk indruk gemaakt op door de théma die aan dergelijk punt dat voor mij wordt gepresenteerd, het zal zijn
ONMOGELIJK om het doel van maart 2009 (hetzelfde eind maart) voor openingsperiode te bereiken ofwel zal dat een gedeeltelijke opening
zijn.

Er was eveneens de echte video en niet die die als proef heeft gediend maar zij was niet activeerbaar

Het bezoek van het park zal in verband met een boeck in de geest "schriftelijke Tolkien" door de zoon Mazzoli mogelijk zijn
(David Simon) en die beschikbaar in boekhandel zal zijn, is het park de afspiegeling van de aldus vertelde geschiedenis en zal de rode
draad van verschillend "lands" zijn, er dus zal een sterke connectie zijn tussen deze. (Dit zal geven als het succes is aan teruggeeft een grote gelegenheid voor talrijke ontwikkelingen van producten in elk soort).

Van de kant van het bouwterrein, gaat alles goed (hum, hum), is het te zeggen men zenuwachtig maakt zich niet want alle dit gaat tot
het stationair draaien over. De leveringen van veelvoudige materialen volgen zichop en tenslotte werden de lijnen van Hoge Spanning die over het gebied vlogen verplaatst en de begraven en verschillende cabines zullen gevoed worden.
De pylonen die aldus op de bodem die ze doopt, van "horizontale Free Fall" worden gelegd door de italiaanse parkfans . Nieuwe structuren die volgens de
meester die ik avond gisteren heb kunnen zien, worden voor "Dark Rides" zijn bestemd in de bodem van het park opgericht.

Het definitieve plan van het park

Image
Tot de volgende keer - bye van ROMA

06 Feb 2008, 19:18
Profile
Magic Royalty
Magic Royalty

06 Feb 2008, 20:21
Profile WWW
Magic Moderator
Magic Moderator

Dit park zal Italië nog meer op de pretparkkaart zetten...
Ik ben er zeker van dat dit park in de toekomst zeker zal kunnen meedraaien met Mirabilandia en Gardaland...

De vorige beelden maken mij steeds nieuwsgieriger...
Alvast bedankt voor voorgaande update's 8)

06 Feb 2008, 21:49
Profile
Magic Royalty
Magic Royalty

Pretparkcounter: 29
Achtbaancounter: 91
Het is te hopen dat dit park een deftig park wordt.
Italië is enkel bekend van Mirabilandie en Gardaland, voor de rest hebben ze daar niet zoveel eigenlijk. En misschien nog dat movie park, maar je hoort de namen Mirabilandia en Gardaland toch meer vind ik. Hopenlijk zal dit park het ook goed doen.

06 Feb 2008, 22:20
Profile
Magic Rookie
Magic Rookie

Misschien een broer "coaster" voor Furius Baco !

De eerste infos over de attracties

Image

15 Mar 2008, 01:51
Profile
Magic Royalty
Magic Royalty

Bedankt voor de update Maite-nageur! Dat ziet er goed uit. :)

15 Mar 2008, 22:48
Profile WWW
Magic Rookie
Magic Rookie

Bevestiging van zekere bron gaat het inderdaad om een coaster
rocket van ITAMIN.
++

02 Apr 2008, 18:39
Profile
Magic Senior
Magic Senior

Pretparkcounter: 12
Achtbaancounter: 58
Mooi ! Ik hoop dat het wat wordt ... Maar dat zal wel nog een tijdje duren ? :(

02 Apr 2008, 19:40
Profile
Magic Rookie
Magic Rookie

Dan hoop ik dat ze kiezen voor een tilt coaster van Vekoma. Deze hebben ze nog niet in Europa. (Tristan)

02 Apr 2008, 23:25
Profile
Magic Administrator
Magic Administrator

Pretparkcounter: 19
Achtbaancounter: 76
Ik hoop -- eerlijk gezegd -- ook op een TILT coaster. Die lijken mij echt wel super om te beleven.

Bedankt Maite voor de updates :D

Image

03 Apr 2008, 20:29
Profile WWW
Post new topic Reply to topic  [ 43 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next