|Themeparkmagic || Mededeling: Nieuw Kleedje | Auteur: Jelle Van Landuyt | 15/02/09 |
Beste leden!
Het forum heeft een upgrade gekregen: van de oude phpbb2 code naar phpbb3. We hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om een nieuwe banner te plaatsen (die we nu ook maandelijks zouden willen restylen) en om nieuwe opties toe te voegen aan het forum. De nieuwe opties omvatten een persoonlijke achbaan- en pretparkcounter en de mogelijkheid om je verjaardagsdatum op te laten nemen in onze verjaardagskalender. (beide opties vind je terug in jouw 'User Control Panel') Onderaan het forum vind je dan wie jarig is! Leuk hé
Verder is het thema ook moeten veranderen, omdat het oude niet meer compatibel was met de nieuwe code. Ook zijn er meer opties bij het posten van je bericht en bij je persoonlijke 'User Control Panel'.
Ik excuseer me alvast voor eventuele ongemakken tijdens de 'transformatie' van het forum, dit respectievelijk op 14 en 15 februari. Mochten jullie nog vragen en/of opmerkingen hebben, kunnen jullie zoals altijd terecht op het volgende emailadres:
contact@themeparkmagic.netMag ik iedereen bijdeze er aan herinneren dat je je zeker en vast moet registreren voor de Magic Letter die je meerdere keren per maand in je mailbus ontvangen kan! Je doet dit simpelweg door het sturen van een mailtje naar
contact@themeparkmagic.net met daarin je emailadres waarop je de nieuwsbrief wilt ontvangen!
Met vriendelijke groeten