[RCT3] Magic Kingdom Tower Park
Hey ,
Ik was wat aan het denken aan een nieuw park. Aangezien ik een forum spel had gemaakt met de naam magic kingdom wou ik daar iets rond doen. Ik ben begonnen aan de ingang... Die nu zo goed als af is. In de welkom zone staan momenteel 4 attractie's.
2 liften die in de torens zitten en 2 free falls...
De liften staan in de toren en brengen de bezoekers tot 41.5 meter in de lucht en laat wie het wenst ze ook terug zakken. Boven kunnen de bezoekers uitstappen en terug naar beneden wandelen via de trappen. Er is ook de optie over over het inkomplein te wandelen via de: "Tower Bridge" eigenlijk is deze vieuw ook een attractie op zich

.
De vrij vallen staan tegen de Towers zodat de bezoekers al ook een beetje thrill kunnen ervaren. Ze zijn niet zo hoog namelijk 51.5 meter. Maar dit is zeker genoeg om al een deftige free fall te creƫren!
Wat een uitleg... Laat ik het maar op foto's laten zien

.
De voorkant van de inkom torens.
De achterkant van de torens.
Zoals je ziet staat ook in het midden van het plein een "huisje" hier kunnen de bezoekers tickets kopen. Om dan door de onder de "bogen" te gaan voor de controle en het park binnen te wandelen!
Nog een vraagje:
Mijn hoofddoel was 2 torens met een brug en rond de torens een spinning coaster te zetten. Die dan langs de ene toren omhoog zou gaan en langs de andere omlaag... Maar ik vraag me af of dat niet allemaal te druk zou worden ? Wat denken jullie er eventueel van of stellen jullie voor ?
Een opmerking:
Ik ga niet met costums werken omdat dat bij mij niet echt lukt in RCT dan loopt het vast en degelijken...
Ook vind ik zelf de brug nogal onrealistish omdat er zo weinig supports staan om hem omhoog te houden. Maar als je kijkt naar de Giant Canyon en het Colloseum dan zie je ook dat er vrij weinig supports zijn voor toch een grote brug. Laten we er dus vanuit gaan dat in de toren zeer goede supports staan

.
Deze topic is te vinden op:
www.magickingdom.6x.to
www.thrillfreaks.be
www.themeparkmagic.net
Met vriendelijke groeten ,
Jerredk van Jerredk Parks - Magic Kingdom Tower Park