Wie herkend het "Huis Anubis"? Ik denk dat er geen twijfel mogenlijk is, dit is een prachtige kopie:
Ook binnen in het huis zelf wordt vollop gewerkt:
De baan zelf is ook klaar. Plopsaland's eerste Looping Coaster is een feit:
Deze foto's staan allemaal gepost op plopsa.be Nick aka Fun4Life, bracht ze voor ons "online" in een groter formaat, waarvoor dank(ook dank aan Plopsa voor het bezorgen van deze nieuwe update!)
Het huis ziet er nu nog beter uit (realistischer) dan dat ik mijn gedachte had! Zaterdag is de dag dat we het in realtime gaan mogen bekijken Ik ben benieuwd!
Ik heb dit project eigenlijk helemaal niet gevolgd, niet omdat ik niet wilde, maar gewoon omdat ik de laatste tijd weinig op fora heb gezeten. Ben wel erg verrast! Lijkt me echt een goede baan voor een park als PSL. Het park wordt zowaar een waar coasterparadijs... (Dat kan toch haast niet? ) Ongelooflijk toch... Ik wil er dit seizoen echt eens een keertje naartoe!
Re: [Plopsaland De Panne] Loopingcoaster...2009
Ik heb hem gisteren ook meerdere keren bereden. Gewoon 1 woord: Wow!
Wat een baan. Hij is soepel, hij is snel, hij is relaxt, hij heeft airtime! Nooit gedacht dat de lancering zo snel ging gaan. Dit is gewoon een must voor alle coasterfans!
Vandaag heb ik ook de eer gehad om Anubis the ride te doen. De lancering is geweldig, dat mag ik gerust zeggen. Enkel jammer van de bumps tussen de lancering en de tophat. De rest van de baan is soepel en heeft een leuk ritverloop.
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum