Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
K3 niet langer meer met 3 
Author Message
Magic Royalty
Magic Royalty

Post K3 niet langer meer met 3
K3 zal het voortaan met 1 K minder moeten stellen. Katleen Aerts, het blondje van de groep, stapt eruit. Vorig jaar nog vierden de meisjes hun 10e verjaardag, en voor Katleen is dat blijkbaar lang genoeg. Voor alle duidelijkheid : K3 blijft bestaan, maar dus zonder Katleen.

K3 werd in 1999 bekend met het liedje Heya Mama, hun eerste grote hit waarmee ze nota bene 32 weken lang op nummer 1 stonden.

Bron: vtm.be

"De jaren met K3 waren de mooiste van m'n leven, zei Kathleen. "Maar een mens verandert in tien jaar, ik ben nu 30, het is tijd voor iets anders". Wat dat andere precies wordt, gaf ze niet niet prijs. Ze wil haar boerderijtje opknappen en wordt ook Unicef-ambassadrice.
Ook zei ze dat ze zal blijven zingen, maar een concreet project kondigde ze nog niet aan. Ze zong een afscheidslied voor de ontroerde Kristel en Karen, die ze haar boezemvriendinnen noemde.

Studio 100-baas Gert Verhulst maakte duidelijk dat het bedrijf nog veel plannen heeft met K3. "Karen en Kristel hebben er nog veel zin in. We behouden K3 dus zeker niet alleen om commerciële redenen".

Bron: Teletekst Vrt

23 Mar 2009, 20:35
Profile
Magic Administrator
Magic Administrator

Pretparkcounter: 19
Achtbaancounter: 76
Post Re: K3 niet langer meer met 3
Zeer spijtig maar wel begrijpelijk

Ik vind het spijtig dat K3 (het originele trio) ophoudt te bestaan. Ik begrijp uiteraard wel de keuze van Kathleen. Het feit dat K3 blijft bestaan, maar dan met zen tweeën of met een nieuwe erbij, kan ik minder appreciëren.

Bedankt voor dit zeer interessante bericht ;)

Image

24 Mar 2009, 17:23
Profile WWW
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ]