In No Limits kun je andere coasters plaatsen (als iemand uitleg wilt... ge kunt die krijgen). Maar die andere coasters zullen niet werken.
Ik weet dat vele Amerikaanse parken dit programma gebruiken, het voordeel ervan is dat je foto's kunt steken in de render en die kunt laten bewegen, zo lijkt het of er echte mensen in zitten. (denk maar aan de Maverick simulaties die eerder verschenen...)
Als ik me niet vergis is dit een gewoon programma zoals 3D Studio Max, Blender, Cinema 4D. Al denk ik eerder aan 3D Studio Max dus en Lightwave. Dat zijn erg professionele programma's, moeilijk om te gebruiken, maar erg goed om zulke zaken te doen.
Dat de coaster lijkt te rijden, dat is zo moeilijk niet. Welja... Moeilijk... Er bestaat voor die programma's een mogelijkheid om de camera een oppervlak te laten volgen. De snelheid kun je zelf aanpassen (vandaar ook dat de firstdrop niet geleidelijk aan sneller wordt, maar van vrij traag plots naar bijna topsnelheid gaat).
Het is erg ingewikkeld en het enige wat ik tot nu toe met 3D Studio Max kan is een glazen tafeltje maken, maar dit is dus zeker mogelijk met dat programma.
Om een voorbeeld te geven wat 3D Studio Max kan (met gebruik van Vray om de textures realistisch te maken):
Nice, niet?
Ben je hiermee geholpen Jeroen?