Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
[RCT3]Crystal Lake 
Author Message
Magic Senior
Magic Senior

Pretparkcounter: 35
Achtbaancounter: 151
Post [RCT3]Crystal Lake
De paardenmolen is lichtjes aangepast:
Image

Er is een nieuwe straat toegevoegd aan de achterkant van Dark Forest:
Image

Diamond mine Railroad is vanaf nu uitgerust met mijn rotsen:
Image
Image

Dark Forest is geupdate:
Image
Image
Image

Red Cars Rally is voor een groot deel geretracked en gethemed, de wagentjes zijn aangepast om hoogteverschillen aan te kunnen:
Image

De nieuwe attractie is Runaway Super driller:
Image

Nuclear Meltdown heeft ook een update gehad, zo is er een vernietigde kernreactor over het uitgangsgebouw geplaatst, er is trouwens ook nog een radioactiviteits symbool tegen de wand geplakt. het monster vanbinnen verbeterd en de lichteffecten zijn helderder:
Image
Image
Image

Nieuwe Terreinvorming:
Image

Comet is verwijdert:
Image

Parkmap:
Image
Image

Verhaal:
Canada
We bezoeken een oud canadees mijndorpje

Runaway Supper Driller
We hadden besloten om een oude mijn te bezoeken.
Het heeft een stokoude gigantische boormachine die al meer dan 50 jaar niet meer gebruikt werd.
We betreden de mijn en het ding begint plots te bewegen, we hebben maar 1 kans om het te overleven:
We moesten de machine stevig vast grijpen, en net daarna begon het buiten controle te draaien!
We overleefden het, maar wanneer we de mijn verlaten,zien we dat de machine een gat heeft gesneden in de waterleidingen van de nabije Kerncentrale,
Dat kan maar 1 ding betekenen, een Meltdown zal onvermijdenlijk zijn!

Red Cars Rally
We stappen in onze auto en rijden weg, tijdens de rit zien we nuclear vervormde gellukkige uitvergrootte Instecten.

Diamond Mine Railroad
We gingen naar het huis van de proffessor, Hij gelooft dat we de straling kunnen tegenhouden met een speciale Diamant.
Hij beweerd dat er zo'n Diamanten zijn in de nabije Diamant Mijn dat een lange tijd geleden gesloten is.
Het is onze missie om de diamant te vinden en hem terug te brengen naar de proffessor, er was slechts 1 probleem: Je kan de betreffende mijn alleen bereiken met de trein, en de tracks van deze spoorweg zijn beschadigd door het gebruik van dinamiet in de tunnels onder de spoorweg.maar we hebben geen keuze, we zullen de trein toch moeten nemen!

Dark Forest
We lopen terug naar de Proffessor, maar nu is het dorp in grote problemen: het bos kwam dankzij de straling tot leven.
De proffessor zij ons dat we de Diamant moesten plaatsen in de kerncentrale.
Maar nu moeten we ontsnappen van het donkere bos, misschien kunnen de ijzeren transportvoertuigen van de proffessor gebruiken?

Nuclear Meltdown
Nu betreden we de gevaarzone, de kerncentrale!,We plaatsen de diamant, maar het breekt! in duizenden stukjes. de oorzaak was een nabije explossie. We werden getrakteerd op een ritje tijd en chaos totdat alle stukjes voldoende stralingen hadden geabsorbeert.

We hebben de dag gered!

Graag reacties :)

04 Nov 2009, 22:24
Profile YIM WWW
Magic Royalty
Magic Royalty

Pretparkcounter: 0
Achtbaancounter: 0
Post Re: [RCT3]Crystal Lake
Weeral een prachtig parkje Jonathan! Het blijft me verbazen hoe goed je met RCT bent!

15 Nov 2009, 20:32
Profile WWW
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ]