Joined: 23 Oct 2007, 20:14 Posts: 38 Location: Oud-Turnhout
Bumba Carnaval: Foto verslag
Ik ben gisteren een kijkje gaan nemen. Het concept was vrijwel hetzelfde als vorig jaar, met het grote verschil dat ook Kaatje en Kamiel (van Ketnet) aanwezig waren. En uiteraard was er ook de nieuwe Bumba Show, één die boordevol nieuwe characters (uit het programma weliswaar) zit.
Het was er in elk geval vrij druk, terwijl de druktelijn "een rustige dag" voorspelde.
Hier zijn mijn foto's:
Het beeld van Samson en Gert blijft toch zo mooi!
Iedereen zijn feesthoedje al op?
Ook Plop viert mee. Plopperdeplopperdeplop!
Iedereen klaar voor de 'We maken iedereen doof'-show. Kan het toch iets stiller? Als je achteraan in het theater staat, had je al de indruk dat het veel te hard stond...
Bedankt voor de mooie foto's Nick. We hebben zaterdag nog even een blitsbezoekje gebracht aan Plopsa, want Jelle was bij ons in Limburg op bezoek voor het parkje eens te doen.
Het was een leuk dagje (of voor ons eigenlijk; uurtje) in Plopsa Indoor Hasselt. Het was mijn eerste bezoekje en ik was eigenlijk wel verschoten van de grootte van het complex (het ziet er nog kleiner uit dan ik eigenlijk dacht )
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum