Nieuw themagebied: Rainforest Secrets, ga op avontuur in de jungle en ontdek de wereld van de azteken!
de Dark Ride Forbidden Expedition, uitgerust met een speciaal transportsysteem neemt je mee in de jungle...
maar let op!, achter elk hoekje schuilt gevaar... horecapunt:
De topattractie van dit gebied is zonder twijfel Temple Of Force maar onder de lokalen is het gekend als de Templo del Diablo. Hij heeft een gethemde wachtrij, en het station bevind zich ondergronds om de ervaring compleet te maken:
in Tikal Terror wordt iedereen die deze zonnewijzer betreed meegezogen in een draaikolk van vuur!
en voor de kleine azteken is er nog een reuzenrad en verder is er nog een treinverbinding:
Welkom Terug in AW, ik heb gewacht met deze update tot ik een nieuwe pc had, vandaar duurde het wat langer voor je deze update kon zien, de nieuwe pc gaf ook nog een paar foutmeldingen bij HW, maar ik hoop dat die problemen nu volledig opgelost zijn. Het park draait sneller dan tevooren maar om technische redenen zijn de screenshots zonder peeps of werkende attracties.
Heel Adventure World is volledig geupdate: -alle vegetatie is vervangen door passende -eentonige kleurenschema's zijn verbeterd -Paden in Rainforest Secrets zijn veranderd zodat ze minder fel zijn. -De Promenade kreeg nieuwe beeldjes. -er zijn 5 nieuwe kleine horecapunten waardoor gasten gemakkelijker aan een drankje geraken. -...
Nieuw doorheen het park: -Jurrasic Encounter: nieuw treintje rondom Rainforest Secrets met dino's. -Horse Ranch: Paardenhoeve achter het station van Thunder Rock Valley. -Attraction Reloaded: Gardens River->Cupido River met vernieuwde tuinen en roze bootjes.
Wat zou er nog komen(OV): -2grote attracties op de eilanden. -Achter het reuzenrad een groot subtropisch zwembad
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum