Excuseer me voor de inactiviteit op dit forum. Ik heb de laatste maanden bitterweinig tot niets gedaan voor dit forum en daarvoor mijn oprechte verontschuldigingen.
Nu, jullie weten dat ons forum zijn topdagen achter de rug heeft. Ik zit dan ook met de reele gedachte om dit forum op te doeken bij de aanvang van het nieuwe jaar.
Aangezien een forum een community is, bied ik jullie de keuze aan. Ik open hierbij de poll die zal uitmaken of het forum zal blijven of niet.
Ik zal het spijtig vinden dat het forum gesloten zal worden? Heb je mss al aan een overnemer gedacht? Niet dat ik mezelf kandidaat stel, verre van. Ik heb geen idee hoe je een forum moet onderhouden,en kheb er ook de tijd niet voor, maar misschien is er iemand anders wel geïnteresseerd? Het is geen must voor me dat het forum moet blijven bestaan, maar ik zal er tot het laatste actief op blijven. Bedankt om ons op voorhand al te verwittige, zodat ik mijn, verslagen waar ik wel veel tijd insteek eventueel op een ander forum kan posten
Ik heb gestemd voor ja. Niet dat ik eigenlijk wil dat het forum sluit, verre van zelfs. Maar niet zoals het nu is dan heb ik liever niets. Misschien zoals tristan zegt iemand met goede plannen het forum laten overnemen of samenvoegen met een kleiner forum. Ik zou in ieder geval nog eens een greep naar succes doen!
Zoals al een paar keer gezegd, als je er geen tijd meer voor hebt mag ook van mij het forum sluiten. Het is nu al een tijdje aan het doodbloeden en het vergt wel een zeker onderhoud. We zullen het je niet kwalijk nemen Jelle.
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum